הנחייה פרטנית בני נוער – בשיטת גלית זמל

המעבר מהילדות לעולם המבוגרים, תופס אותם לא מוכנים.

זהו שלב הביניים מבלבל.
בשנים הללו, הנושא החברתי בשיאו והם חווים המון שינויים וסערות –
המראה משתנה, האישיות מתעצבת, הנוכחות או האי נוכחות שלהם ברשתות החברתיות.
התהליכים שהם עוברים מאוד לא פשוטים והם מרגישים שאף אחד לא מבין אותם.
אנחנו רואים שקשה להם, שהם חשים מתוסכלים, אנחנו חווים את מצבי רוח שלהם המשתנים במהירות, וחווים על בשרנו לעיתים קרובות וכחנות ובדיקת גבולות.
הלוואי שהיינו יכולים להקל עליהם,
אבל איך? מה עושים?
איזה פתרון מציע המקום של גלית לבני נוער?

בתקופה המורכבת הזו, שבה הילדים שלנו מגבשים לעצמם את הזהות העצמית, אימון NLP משולב טכניקות רבות אחרות, יכול לתת להם כלים אפקטיביים שישמשו אותם כל החיים:

  • אימון מבוסס על גישת ה – NLP, תמיכה וסיוע בחיזוק המשאבים האישיים.
  • בניית אמונות מחזקות ותומכות לגבי היכולות שלהם
  • חיזוק הדימוי העצמי והביטחון העצמי. יכולת התמודדות עם פחדים וחרדות (חרדת בחינות, עמידה מול קהל, הבעת דעה אישית וכו')

על התהליך:

בתהליך של כ-10 מפגשים, מגדירים איתם את מטרת העל, בודקים מה מונע מהנער או מהנערה להשיג אותה ומוצאים את הדרך להתגבר על המחסומים.

התהליך מסתיים עם השגת המטרה ורק כאשר הנער או הנערה מרגישים שיש להם את הכלים הדרושים להתמודדות ושהם מוכנים לצאת לדרך עצמאית גם אם היא מאתגרת.
מה מייחד את ההנחיה הפרטנית לבני הנוער לעומת הנחייה פרטנית לילדים ולמבוגרים?
התהליך האישי לבני הנוער הוא עבודה עם חומרים ומשחקים, בשילוב תכנים עדכניים ברמה גבוהה מאוד המתאימים גם לאימוני מבוגרים, לעבודה עם מנהלים בכירים, פוליטיקאים וספורטאים.
העבודה ספציפית עם בני נוער מקסימים שחווים תקופה מאתגרת, היא גולת הכותרת של העבודה שלנו, במקום הזה באים לידי ביטוי כלים רבים מתחום המומחיות שלנו בעבודה עם אוכלוסיה זו.
גלית שהיא אמא לארבעה מתבגרים, שכל דמיון ביניהם הוא מקרי, יכולה לומר בביטחון שהיא מכירה את עולם הנוער מכל הכיוונים. גלית מבינה את התפיסות, צורת החשיבה והשפה שלהם, מודעת לאתגרים הרבים שאיתם הם צריכים להתמודד ויודעת איך לעזור להם לעשות שינויים משמעותיים בזמן קצר יחסית ועל כך מבוססת השיטה שהיא והמנחות שלה משתמשות בתהליכים אלו.

למי מיועד התהליך?

  • לנערים ונערות בני 12 ומעלה בעלי ביטחון עצמי נמוך (הסובלים מתקשורת בינאישית לקויה, החווים קושי בתחום הרגשי חברתי ובמיוחד במעברים בין בית הספר היסודי לתיכון)
  • לבני נוער בעלי הערכה עצמית נמוכה (הרגשה של “אני לא שווה כלום”)
  • לבני נוער המתמודדים עם חרדות, פחדים (כולל חרדת בחינות, פחד במה)
  • לבני נוער המתמודדים עם קושי במערכות יחסים בתוך המשפחה
  • לבני נוער מופנמים החשים חוסר מימוש (ירידה בלימודים, חוסר בתחביבים, שעמום)
  • לבני נוער עם בעיית דימוי גוף

מה מספרים ההורים על התהליך במקום של גלית:

  • הילדים התחילו לתקשר עם הסביבה, הם מעיזים להביע דעה ולהזמין חברים הביתה.
  • הילדים מגלים מעורבות ויוזמים פעילויות בבית.
  • ממעטים להסתגר בחדר ולכעוס, מחייכים יותר וצוחקים.
  • הילדים מרגישים שיש להם אוזן קשבת, דמות הורית-חברית שרואה אותם בדיוק כמו שהם, הם מרגישים נוח להתייעץ ולהיעזר בכל תחום.
  • הורים מספרים שהמתבגרים שלהם שינו את צורת החשיבה שלהם כלפי עצמם ואת צורת הדיבור שלהם על עצמם.
  • הבית נרגע, התקשורת טובה, רגועה ומכבדת.
  • הורים מדווחים על קבלת מענה מצוין לצורך שלהם, הם עצמם למדים את השפה ומבינים איך להתנהל מול המתבגר ולסייע לו.

אם אתם רואים שהמתבגר או המתבגרת שלכם חווים קושי,
אם ניסיתם טקטיקות שונות, אתם נהדפים לאחור וכלום לא עוזר
או, אם אתם חוששים שהם יפספסו הזדמנויות עקב ההימנעות ובשל הפחדים שלהם – כדאי שתכירו את המקום של גלית, המתמחה בטיפול בבעיות של בני נוער ומתבגרים.
תנו למתבגרים שלכם מתנה נפלאה ורשמו אותם "מקום של גלית"-
לטיפול פרטני ברכישת מיומנויות, גישות וכלים משני חיים.

צרו איתנו קשר, נשמח לעזור

לקבלת פרטים נוספים התקשרו: 050-5508220 או מלאו את הפרטים האישיים שלכם כאן:

אהבת? יכול לעזור למישהו? אפשר לשתף!

פייסבוק
לינקדאין
וואטסאפ
אימייל
טלגרם
סקייפ